среда, 23 апреля 2014 г.

Модуль 9. Рефлексія

       При навчанні дітей, коли в центрі навчального процесу є учні, вчителям важко тримати постійний невпинний прямий контроль та нагляд за ними. Для сприяння розвитку їх самостійності у навчанні ми повинні формувати в учнівсамоспрямованість, тобто не лише
надавати можливість виконувати самостійну роботу за інструкціями, а й навчати їх ставити власні навчальні цілі, планувати свою власну навчальну траєкторію, планувати, реалізувати та оцінювати свою діяльність з реалізації власних навчальних цілей.. Ця навичка 21 століття – бути самоспрямованим у навчанні - є дуже важливою для того, щоб бути успішним у школі, особистому житті та на роботі.
     Під час тренінгу ми:
1. Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
2. Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
3. Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
4. Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
5. Створили форму он-лайн тестування (опитувальник);

Комментариев нет:

Отправить комментарий